Welcome to Follow the blog

fredag 3 april 2015

Förvirrad Färgläggning

Hej på er
 
Det kanske skulle vara passande med ett Påskmotiv i Påsktider. Men jag valde en Saturated Canary Stämpel idag istället..Igår kväll gjorde jag nåt förvirrat. När ska skriva ut mina digisar brukar jag skriva ut ett antal på samma papper för det blir ju mer ekonomiskj ju.
 
Vad gjorde jag igår då?
-Jo, jag målade kläderna på den ena stämplen och började sedan att måla huden på den ANDRA stämplen..
Knasigt kan man säga men men så är det ibland när man inte tänker haha..Men idag målade jag ialla fall alla färger på SAMMA stämpel.
 
Så här knasigt blev det igår. Det är ju en fördel om man målar
 på samma stämpel.
Det tog lång tid innan jag upptäckte det¨också.

Närbild på denna söta SAC stämpel som heter Starla

 
 Färgcombos:
 
Hud: E50 51 53 04 R20 22
Blått: B00 02 04 05 06 C5
Brunt: E37 35 33 31 50
Hår: Y21  15 YR24 E57 37
Skor: C0-7
 

 
Tack för titten och ha en härlig långfredag
Ni kan väl aldrig gissa vad jag ska göra ikväll?

 

Kram!

 

Cicci Vid Pennan

 

 

 

2 kommentarer: